ח"כ אשר על קרן הארנונה: "יוזמה של האוצר"

אסתי פלד No Comments on ח"כ אשר על קרן הארנונה: "יוזמה של האוצר"

ח"כ יעקב אשר במהדורה המרכזית: "לא כל הרשויות נמצאות באותם תנאים. במשך שנים זה נמצא על שולחן. כבר היה הסכם עם השלטון המקומי ועכשיו הוא מופר בשביתה הזו"

צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר ועדת הפנים, ח"כ יעקב אשר (יהדות התורה), שוחח הערב (ראשון) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית והתייחס לסערת "קרן הארנונה": "כל הרעיון הזה הגיע מהאוצר. זו לא יוזמה שלנו. לגופו של עניין – לא כל הרשויות נמצאות באותם תנאים. במשך שנים זה נמצא על שולחן. כבר היה הסכם עם השלטון המקומי ועכשיו הוא מופר בשביתה הזו".

לאחר מכן התייחס אשר לנושא תקציב החינוך החרדי: "אנחנו מדברים על השוואת תנאים לילדים במדינת ישראל, שהיא אפילו אינה השוואה מלאה. היה כאן שימוש באמצעים תקציביים כדי לפגוע בילדים חרדים. גם בבתי ספר שאין הבדל גדול בתכני הלימוד יש הבדל גדול בתקציב. הדרישה שלנו היא לא השוואה מלאה אלא לתת את מה שסוכם באי ההשוואה. אנחנו לא אמורים להתבייש בזה. מדובר בתיקון עוול".

עם זאת, הוסיף "אני לא מתכוון להיכנס לפרטים. הדברים יבואו לידי ביטוי בתקציב שיאושר בימים הקרובים. נעשתה עבודה של ראשי הסיעות אל מול האוצר".

בנושא הדיור: "בנושאים הללו נעשתה הרבה מאוד חקיקה ורגולציה שפתחנו. יש גם השקעות תקציביות אבל עדיין לא מספיקות. יש עבודה רחבה שנעשית והיא תבוא לידי ביטוי".

הוא נשאל האם הרפורמה המשפטית פגעה בטיפול בשאר הנושאים: "עבודה בנושאים אחרים המשיכה להיעשות, לפחות על ידינו. הציבור החרדי לא תולה את יהבו ברפורמה המשפטית".



0 תגובות